Kategoria: SEO

Jak bezpiecznie korzystać z usług copywritera?

19 kwietnia 2017

Pozycjonowanie naszej strony internetowej ma kluczowe znaczenie, jeśli chcemy zmaksymalizować sprzedaż naszych usług lub produktów. Jeśli jednak nie potrafimy stworzyć chwytliwego hasła reklamowego lub przygotować opisu produktów, które przekładają się na większy popyt, będziemy musieli znaleźć kogoś, kto wesprze nas swoimi umiejętnościami. Jak znaleźć na wirtualnym rynku usług dobrego copywritera?

Najważniejsze jest portfolio

Nasz potencjalny kandydat powinien przede wszystkim zaprezentować nam profesjonalne portfolio. Najlepiej, jeśli portfolio przedstawia się w formie strony internetowej. Blog lub strona oznacza dla nas wysoki poziom bezpieczeństwa. Dlaczego? Ponieważ, taki copywriter ujawnia publicznie swoje imię i nazwisko oraz zdjęcie. Jest to człowiek, który bardzo poważnie traktuje swój zawód oraz ryzykuje swoją reputację. Dla nas jest to równoznaczne z gwarancją wysokiej jakości. Kolejnym elementem jest ilość rekomendacji zebranych na stronie danego copywritera. Jeśli copywriter na swojej stronie posiada pozytywną opinię znanych firm, jest to kolejne świadectwo jego statusu.

Podstawą jest umowa

Jeśli nie podpisałeś żadnej umowy to naturalnie wystawiasz się na ryzyko utraty pieniędzy. Copywriter niemalże zawsze wymaga zaliczki i jeśli mamy podpisaną umowę, nie ma w tym nic złego. W momencie gdy nie posiadamy umowy, jedynym ratunkiem może być korespondencja mailowa, która jest dowodem oszustwa, jeśli copywriter wziął pieniądze i zerwał z nami kontakt. Nasze prawo, jednak wymaga dokumentowania takich transakcji, więc przelanie pieniądze na konto bez podpisania umowy, może być ścigane przez Urząd Skarbowy. I to właśnie my możemy usłyszeć zarzuty za nielegalne zatrudnianie i oszustwo podatkowe.

Bezpieczne korzystanie z usług jakie oferowane są w sieci, musi być podparte odpowiednią umową. Zachowując zdrowy rozsądek oraz kierując się prawem jakie obowiązuje na terytorium naszego państwa, możemy bezpiecznie korzystać z usług copywriterów.

Autor: SJ